DATE. 2012-04-04

När kommer han hem egentligen?

Vet ni när Sebastian lämnade hemmet imorse..? Dum fråga, hur skulle ni kunna veta det.
Kvart över elva lämnade jag av honom vid fotbollsstadion. Så för att följa upp med ännu en dum fråga. Vet ni vad klockan är nu!!!! Den är tio i sex i skrivande stund. När hade de tänkt att släppa ut dem igen. Kommer jag någonsin få se Sebastian igen. Nej usch, tänk om det har hänt något... Står jag ens som kontaktperson för honom?? Det ska jag se till att jag gör så fort han kommer hem. Han är säkert jättehungrig också. Dags att börja hacka lök kanske.



Nästa gång dom läktarna är fulla så kommer nog varenda nagel på mina fingrar vara borta eller deformerade på ett eller annat vis...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0