DATE. 2012-04-06

Skönhetstips från Sebastian...

Jag har haft jätteproblem med mitt hår och min hårbottnen sedans jag flyttade hit. Jag tror att det är vattenskillnaden som gör det och jag har kännt mig helt hjälplös. Det kliar som satan och håret är tort som hö. Jag kliar tillbaka så jag får skorpor och till slut, när jag inte orkar mer så lägger jag mig ner och gråter samtidigt som jag skirker att jag vill hem till mamma och pappa.

Min underbara pojkvän, omtänksam som alltid sa att när han bodde här sist och hade långt hår så använde han ett speciellt schampo som han tyckte var jättebra. What the hell tänkte jag, det kan ju inte bli sämre. Och eftersom det bara kostade 3 små dollar så åkte det ner i korgen.

Jag har inte ångrat mig en endaste gång och håret känns som nytt. Nästan ett mirakel men det kliar ändå lite ibland. Ska bli skönt att få komma hem och ta en svennedusch igen. Bara några ynka veckor kvar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0