DATE. 2012-02-25

Äntligen Helg Igen!!

Å bloggandet går bra?

Tja... det känns så i alla fall.

Fingrarna känns snabba och smidiga över tangentbordet, huvudet är på skaft och humorn på topp, precis så känns det. Jag vågar till och med nästan typ lova att det kommer lite bilder nu helgen. Tänkte att det kanske skulle kunna vara kul för er att se hur det ser ut här i lilla huset. Det är ett väldigt mysigt hus må jag säga. Kan även citera en av Sebastians vänner som kom förbi en dag och ville ha hjälp med läxor. Han sa att det ser lite slitet ut från utsidan men när man väl kommer in är det rätt så trevlig.

Haha. jag blev så nervös när han skulle komma hit att jag städade hela lägenheten tills det gnistrade lika fint som i en disneyfilm och passade på att stage-a den lite lagom. Tände vanilj-ljus på toaletten, satte in brownies i ugnen och ställde fram och donade. När Sebastian kom hem skämdes han, sa något i stil med att "Jag bara var för mycket", och blåste ut ljusen :(
Då blev jag ledsen, men nu såhär i efterhand ser jag hur patetiskt det var. Vem fan har tända ljus inne på toa bara sådär helt spontant liksom??

Nu är det dags för oss att krypa till kojs, men ni där hemma ska snart gå upp ni. Så god morgon säger jag då till er. Sen tänkte jag även avsluta med att säga att jag saknar er alla, väldigt mycket! Så ta nu er högerhand och lägg den på vänster axel. Ta sedan vänster hand och placera den på höger axel. DÄR! har ni nu en bamse mega kram från mig i USA!!!!!!!!!!!!! Feeeeel the löööv!!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0