DATE. 2012-07-07

Det blir ju lugnt efter stormen också...

Det var allt ett tag sedan jag skrev sist. Inte haft någon lust alls, men vipps, så infann den sig igen så nu blir det till att skriva. Det har varit en stressig vecka. Jag avslutade precis min sommarkurs i operational management och gjorde mitt sista prov idag. Jag har fått A på båda proven i kursen men har en inlämning som inte blivit rättad än, så slutliga betyget får vänta ett tag. HEMSKT! Jag vill veta nu.

Förutom pluggandet så har brorsan flyttat till sin nya fräsiga lägenhet. Så det har blivit mycket slit och släp, möbelkollande och flängande, utöver allt pluggande. Så helgen kommer nu som riktig räddning den här veckan. Det blir nog ytterligare lite mer kånkeri och möbelshopping även de här dagarna, men eftersom inget annat behöver göras så kan man ju passa på att njuta lite av det.

Fredagen avslutades med lite skypande, på andra sidan skärmen satt min älskade andra hälft. Som jag saknar honom!! Fick reda på att våran julstjärna har fått sin trejde omgång med knoppar och att det fortfarande spökar lite lätt i våran lägenhet. Trevligt trevligt! Man kan inte hjälpa att längta tillbaka lite, även om jag inte vill lämna familjen igen för allt i världen. Det är inte lätt det här, inte lätt alls.
Frida SAYS...

Caroline, jag saknar ditt skrivande! Jag saknar dig också givetvis, de var länge sen!

Hoppas allt är bra med dig, kram kram!

..................................
POSTED. 2012-08-20 -- 11:22:49
Blogg. http://fridabj.wordpress.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0