DATE. 2012-05-03

A #2 pencil and a dream can take you anywhere!!

Åååååhhh vad bra det känns nu. Vad gott jag mår! Varför var jag ens orolig. Redovisningen gick hur bra som helst, och det verkar som om jag åker hem med ytterligare en 4.0 termin bakom mig. Livet känns så sköööönt just nu och ikväll skall vi ut på lite tjejmiddag och ha det mysigt! Funderar starkt på om jag ska ta på mig löpardojjorna och ta mig en runda, men jag känner mig fruktansvärt lat just nu för det är så varmt. Tro det eller ej men termometern mäter 26 grader hott, och det är inte ens sol ute. Jag dör lite och fläkten snurrar för fullt. Måste sätta mig och titta på lite smal-bilder och pumpa upp motivationen lite!!

mathilda SAYS...

jag önskar dig en superbra Fredag fina du :) <3

..................................
POSTED. 2012-05-04 -- 17:58:29
Blogg. http://mathildaamelin.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0