DATE. 2012-05-03

Lägenheten känns så tom!

Och mer tom lär den nog bli. För jag råkade nyss ta livet av köksplantorna som min pojkvän så omsorgsfullt tagit hand om. Det var inte riktigt meningen, det bara hände! Jag råkade vattna dem med diskmedel och bara någon timma efter det så var allihopa väldigt ihopskrumpna! Jag har vattnat dem med riktigt vatten nu så vi får la se om någon överlever. Lite sorgligt. DOCK... måste jag säga, så köpte vi en julstjärna på Walmart förra året. Den lever fortfarande och håller nu på att blomma för andra gången. Imponerande!

Tänk, om bara en vecka kommer jag hem! Jag längtar så jag spricker. Jag har bara ett endaste prov kvar, och det är på Fredag morgon klockan åtta. Jag har redan A i det ämnet så jag tänker inte stressa ihjäl mig i onödan. Men jag måste dock säga att jag är lite lite nervös inför mitt redovisningsbetyg. Det gick inte så bra som jag hade väntat mig och nu är jag orolig att jag ska bli nedpetad till ett B. Men jag håller hoppet uppe!!



Snart är jag hemma igen och då ska ni få så många kramar så ni tröttnar på mig!!!! Bästaste mamman och pappan i hela vida universum!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0