DATE. 2012-05-03

Massor med tid

Jag är ju ensam här nu, på både gott och ont. Allting är förståss våldigt tyst, men å andra sidan har jag väldigt mycket tid över till att titta på film. VILKEN FILM JAG VILL!!! Så för kanske femte gången den här månaden ska jag kolla på Arthur, bara för att den är sååå fruktansvärt söt och rolig. Sen ska jag naturligtvis kolla på Sex and the City. Inte bara för att den är kul och man mår bra av att se den. Men också för att det var en av de sista filmerna jag kollade på tillsammans med min mamma och pappa innnan jag åkte hit till USA förra sommaren. Oj, vad vi skrattade åt Samantha.

Sen så har vi ju sådana där klockrena filmer som Sagan om Ringen och Harry Potter. MEN, på listan står också Djävulen Bär Prada, The Pursuit of Happyness, It`s complicated och 27 Dresses.

Och på tal om filmer, de Här filmerna är nya och värda att se.
- The Vow (mycket vacker film)
- Safehouse (Bra action)
- 21 Jumpstreet (ofantligt otroligt ROLIG)

Nu ska ögonen Blööööööööda!!!

Willy SAYS...

Håller med! 21 Jump street var sjukt rolig :)

..................................
POSTED. 2013-01-29 -- 22:41:47
Blogg. http://webben.bloggproffs.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0